Terugblik ondernemersontbijt

Op donderdag 25 oktober organiseerde onze vereniging een ondernemersontbijt waar kennis gemaakt kon worden met wethouders Esselbrugge en Vergunst van de gemeente Nijmegen. Op deze vroege ochtend zijn we hartelijk ontvangen bij Brasserie 1910. Er stond een goed verzorgd ontbijt voor ons klaar waar iedereen kon aanschuiven.

Wethouder Vergunst was al vroeg aanwezig en heeft zich tussen de ondernemers gevoegd. Tijdens het ontbijt heeft bestuurslid Luc Beumer een welkomstwoord gehouden waarna het stokje werd overgedragen aan gespreksleider John Spiering. Deze heeft Wethouder Vergunst uitgenodigd om met de ondernemers in gesprek te gaan over diverse plannen binnen de gemeente Nijmegen en problematiek welke betrekking heeft op de Waalsprong. Gedurende dit gesprek arriveerde ook Wethouder Esselbrugge en nadat ze zich had geïntroduceerd werd ook zij aan de vragen van de ondernemers onderworpen. Zo zijn er onderwerpen besproken als Hof van Holland, Knoop 38, Skaeve Huse, Park 15 en zonnepark De Grift.

Uiteindelijk is gebleken dat er nog veel vragen van ondernemers open zijn gebleven, waar het college nog naar zal kijken. We blikken terug op een geslaagd ontbijt!