Netwerkbijeenkomst GEANNULEERD!

17-03-2020

Deze bijeenkomst is vanwege het Coronavirus geannuleerd!

Het EK voetbal komt er aan!

Op dinsdag 17 maart organiseert Ondernemersvereniging Waalsprong een bijzondere avond met als thema

“DE KRACHT VAN SAMEN”

Het belooft een mooie avond te worden waarbij er natuurlijk ook volop mogelijkheid is om te netwerken.

Daar wilt u toch ook bij zijn?!

Tijdens deze avond maakt topscheidsrechter Bas Nijhuis u deelgenoot van zijn grote liefde voor het voetbal. Hij doet dit uitermate luchtig, op een zeer komische wijze en weet altijd iedereen weer positief te verbazen over wat er zich afspeelt in het leven van een topscheidsrechter. Daarnaast legt Bas dwarsverbanden tussen de wereld van topsport en het bedrijfsleven (die hij als geen ander kent uit zijn eigen ervaring als eigenaar van een bakkerij uit Haaksbergen).

Programma:

19.15 uur     Inloop uur in de foyer (koffie, thee en fris)
Hotel van der Valk Nijmegen-Lent
Hertog Eduardplein 4 te Nijmegen
20.30 uur Bas Nijhuis
21.20 uur  Tijd om elkaar op een informele wijze te ontmoeten (met borrel en bittergarnituur)
22.30 uur Einde

De kosten voor deze totaal verzorgde bijeenkomst bedragen € 37,50 p.p. Uiteraard kunnen u hiervoor een factuur toesturen.

Aanmelden kan middels deze link https://ondernemersverenigingwaalsprong.nl/aanmelden-bijeenkomst Na het invullen van het aanmeldformulier komt u op de pagina met de betalingsgegevens.

Het aantal plaatsen is beperkt. wacht dus niet te lang met aanmelden. Uw aanmelding is pas definitief wanneer wij het bedrag op onze rekening hebben ontvangen.

We verwelkomen u graag op 17 maart!