Piet bezorgt vraagt jullie steun!

Unieke kans: Laat jezelf zien bij 50~75 gezinnen in Nijmegen Noord

Vorig jaar was de actie Piet Bezorgt een groot succes. Een groep lokale ondernemers liet pieten op 5 december ‘de zak’ bezorgen bij 55 gezinnen in wijk De grote Boel in Nijmegen-Noord. De actie kreeg veel media-aandacht. Vanuit de ondernemersvereniging is Arjan Olsder één van de initiatiefnemers van deze actie en dat geeft mogelijkheden voor onze leden.

Het is mogelijk voor ondernemers om extra cadeautjes voor gezinnen aan de zak toe te voegen. Zo stopte de bloemist vorig jaar een kweekpotje in alle zakken met daarop een duidelijke sticker met haar logo. Ook andere Nijmeegse ondernemers konden zich op positieve manier aan de actie verbinden en daarmee regionale zichtbaarheid verwerven. Immers hebben we heel wat media-aandacht weten te verwerven.

Wil jij een cadeautje toevoegen aan de zakken van dit jaar? We verwachten tussen de 50 en 75 gezinnen, neem dan contact op met arjan@websitenazorg.nl. Wil jij Piet Bezorgt in jouw wijk organiseren en heb je daar een team van 3 pieten voor beschikbaar, neem dan ook contact op. De gehele actie is non-profit.