Win een compleet verzorgd diner bij Restaurant Zijdewinde

Het is je ongetwijfeld niet ontgaan; ondernemersvereniging Waalsprong heeft onlangs de social media tool Workplace gelanceerd. Op de netwerkbijeenkomst in juni bij Stroom Lent is hiervoor het startschot gegeven en inmiddels hebben al een flink aantal leden zich aangemeld.

Omdat we graag willen dat zoveel mogelijk leden gebruik gaan maken van Worplace, hebben we besloten een compleet verzorgd diner (inclusief drankjes) voor twee personen  te verloten onder alle leden die zich vóór 1 september aanmelden voor Workplace. Het diner wordt aangeboden door Restaurant Zijdewinde.

Dus heb je je nog niet aangemeld, doe dit dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk 31 augustus. Je kunt hiervoor een mail sturen naar info@ondernemersverenigingwaalsprong.nl met als onderwerp “aanmelden workplace”. Kom je er niet uit, laat het ons dan even weten. We helpen je graag!