Perfect Light heeft mensen en materiaal beschikbaar

Zoals we allemaal wel weten ligt de evenementenbranche voorlopig nog wel even stil. Een angstaanjagend lege agenda voor Perfect Light dus! Maar wij steken graag de handen uit de mouwen en willen graag bijspringen daar waar nodig. Wie kan er nog wat extra handjes gebruiken?
Onze toppers werken keihard, zijn technisch handig, breed inzetbaar (bijvoorbeeld in de bouw, logistiek en installatiebranche), zijn zwaar werk gewend en bereid vanalles aan te pakken. Ze zijn in het bezit van auto- en aanhanger-rijbewijs, heftruck- en hoogwerkercertificaat. Ze hebben eigen vervoer en zijn bereid een eindje te rijden voor werk. Verder hebben we beschikbaar; 3 aanhangers (van klein tot groot), een volkswagen crafterbus en een vrachtwagencombinatie (zonder chauffeur helaas). Ook is onze hoogwerker te huur. Kun jij extra hulp gebruiken of weet jij iemand die dat wel kan, bel dan even met Patrick via telefoonnummer 06 21 23 56 92 of stuur even een appje of mail naar info@perfectlight.nl dan nemen wij contact met je op.

Verder zijn wij op zoek naar reparatie-, onderhouds- en installatieprojecten van o.a. licht- en geluidsinstallaties. Nu veel openbare gelegenheden zoals scholen en horeca gesloten zijn is dit hèt moment om hier aandacht aan te schenken. Ook kunnen we je huidige verlichtingsarmaturen vervangen voor energiezuinige ledpanelen of ledbuizen.