Informatie Stichting Present

Present biedt de mogelijkheid voor ondernemers om invulling te geven aan hun maatschappelijke betrokkenheid door maatschappelijk verantwoord te ondernemen (MVO).
Stichting Present werkt nauw samen met maatschappelijke organisaties in Nijmegen. Deze organisaties melden hulpvragen aan van mensen die in een sociaal isolement terecht zijn gekomen en niet de middelen hebben om zelf iets aan hun situatie te veranderen. Vaak zijn zij ook fysiek beperkt. Present zorgt voor een juiste match door groepen mensen, die graag iets voor deze mensen willen betekenen, en de hulpvrager met elkaar in contact te brengen. De maatschappelijke organisatie blijft, als professional, in alle gevallen verantwoordelijk voor de hulpontvanger(s).

Willen jullie, als ondernemers, ook invulling geven aan je maatschappelijke betrokkenheid?
Er zijn diverse mogelijkheden die de mensen van Present graag willen bespreken en die altijd worden afgestemd op de wensen en mogelijkheden van de ondernemers.

Om ondernemers kennis te laten maken  kan Present, tegen een gereduceerd tarief, een activiteit organiseren voor de leden van de ondernemersvereniging Waalsprong waarbij jullie zelf kunnen ervaren hoe het is om handen en voeten te geven aan maatschappelijke betrokkenheid.

Zie hierbij het filmpje. Mocht je de brochure willen ontvangen, stuur dan even een mail aan info@ondernemersverenigingwaalsprong.nl, dan sturen we je deze graag toe!