Bijzondere netwerkborrel op 24 juni

Maandag 24 juni organiseren we een heel bijzondere netwerkborrel voor onze leden! Zoals al aangekondigd tijdens de ALV in april, willen we de kracht van social media meer inzetten voor onze vereniging. Daarom hebben we een virtueel “clubhuis” ingericht. Tijdens de borrel op 24 juni zal Workplace worden gelanceerd en ook zal er een uitleg zijn over hoe deze tool in te zetten.

De borrel wordt gehouden bij Stroom Lent en begint zoals gebruikelijk om 17.00 uur. Voor een daghap wordt gezorgd.

We hopen veel van jullie deze avond weer te ontmoeten. Aanmelden kan door een mail te sturen naar info@ondernemersverenigingwaalsprong.nl. Graag ontvangen we uiterlijk 21 juni je aanmelding. Vermeld daarbij even of je gebruik wil maken van de daghap (let op; indien je aangemeld bent voor de daghap en je zonder tijdige afmelding niet aanwezig bent, zijn we helaas genoodzaakt de gemaakte cateringkosten á €15,- p.p. in rekening te brengen).

Heel graag tot de 24e!