Bijeenkomst Rijk van Nijmegen

Onlangs organiseerde Werkbedrijf Rijk van Nijmegen speciaal voor leden van Ondernemersvereniging Waalsprong een informatieavond. We werden hartelijk welkom geheten door commercieel manager Carla Latuny die ons meenam in het reilen en zeilen van het Werkbedrijf.

Daarna was het de beurt aan de bekende Nijmeegse ondernemer Henny van Benthem, die een inspirerend en bevlogen verhaal vertelde over inclusief ondernemen door het ION (Inclusief Ondernemers Netwerk), een zakelijk netwerk van en voor inclusieve ondernemers die inzetten op het behalen van de doelstelling in het Sociaal Akkoord: “meer werk voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt”. Henny illustreerde het succes van het ION met een aantal mooie voorbeelden. Een win-win situatie voor zowel ondernemers als werkzoekenden en ook nog financieel heel aantrekkelijk voor de aangesloten ondernemers.

Mocht je meer informatie willen over inclusief ondernemen, stuur dan even een mail naar info@onderenemersverenigingwaalsprong.nl of kijk op www.ion-netwerk.nl. De avond werd uiteraard afgesloten met een hapje en een drankje.