Bekende gezichten, nieuwe naam

Eind 2017 zijn wij het kantoor Goedrecht Advocaten gestart in Lent. Ronald Schrömbges kennen jullie al langer van onze vereniging, Bob van Treijen is ook al 2 jaar lid, Wouter van de Velde is nieuw in de Waalsprong.

Met ons kantoor werken wij vooral voor het MKB in de regio. Behalve het algemene recht voor ondernemers, hebben wij allemaal een extra specialiteit. Ronald weet veel van bouw en vergunning, Bob werkt met schade en verzekeringsproblemen en Wouter behandelt verder echtscheidingen. Natuurlijk doen wij het klassieke advocatenwerk, maar daarnaast hebben enkele ondernemers een abonnement waarin wij als vaste huisadvocaat ook advies geven en problemen voorkomen. Ieder jaar bespreken wij verbeterpunten voor het bedrijf en daarnaast kijken wij mee met contracten en werkprocessen. Alle drie hadden wij al zelf in onze vorige betrekking een afwisselende praktijk opgebouwd. Onze samenwerking brengt ons nu al erg veel extra. Het is erg gezellig, maar er is meer. Nu kunnen wij samen voor de klant zowel zakelijk als privé op alle gebieden helpen. Daarnaast is het erg prettig om complexe zaken ook samen door te nemen. Er is altijd iemand van ons bereid, om als advocaat van de duivel met kritische noot de boel scherper te krijgen. Speelt er bij jou iets? Je kan altijd vrijblijvend bellen voor overleg.