Bedankt en tot ziens

Bedankt en tot ziens!

Met ontzettend veel plezier en gepaste trots kijk ik terug op mijn periode bij Ondernemersvereniging Waalsprong. Sinds 2008 ben ik betrokken bij de toenmalige O.V.O. Ondernemers Vereniging Oosterhout en Platform Waalsprong en heb de fusie met de L.O.V. Lentse Ondernemers Vereniging eind 2012 mede mogelijk gemaakt. Nu, vijf jaar later, is Ondernemersvereniging Waalsprong een dynamische en groeiende vereniging met meer dan 100 leden en een serieuze gesprekspartner voor omliggende gemeentes en andere bedrijventerreinen en ondernemersverenigingen.

Na 4,5 jaar samen met Otilia Hermsen-Roost, leiding te hebben gegeven aan Logopediepraktijk Roost/Hermsen, heb ik per 20 oktober afscheid genomen van de praktijk om een nieuwe uitdaging aan te gaan bij Hornbach Bouwmarkt in Zwolle. Hoewel ik werken in de zorg als een enorme leuke uitdaging zie, ligt mijn hart bij de bouwsector. Mijn achtergrond ligt in de bouw en ik heb enige tijd geleden een eigen bouwmarkt in de Waalsprong gehad. De afgelopen jaren heb ik me met veel plezier ingezet voor de praktijk, maar het is tijd  voor mij om mijn hart te volgen en terug te keren naar de bouwwereld. Door tijdsdruk en het feit dat ik ondernemer-af ben, heb ik helaas de keus moeten maken om uit het bestuur te treden van Ondernemersvereniging Waalsprong.

Langs deze weg wil ik u bedanken voor de prettige samenwerking.

Met vriendelijke groet,
Harm Hermsen