Beste leden van de Ondernemersvereniging Waalsprong,
Graag nodigen wij jullie uit voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) op 8 mei, van 19:30 tot 21:30-22:00, bij Zijdewinde.
Tijdens deze vergadering zullen onder andere de volgende punten aan bod komen waarover jullie als lid kunnen stemmen:
- Voorstel contributieverhoging: Van €175,- naar €200,- voor leden tot 5 werknemers, om te kunnen blijven investeren in activiteiten en bijeenkomsten. Het positieve nieuws hierbij is dat vanaf nu de BTW wordt toegevoegd, zodat een deel teruggevraagd kan worden.
- Staffelverhoging: Om meer nuance aan te brengen in grootte van de aangesloten ondernemingen en in te spelen op de groei van nieuwe bedrijven in de regio. Zie in de bijlages van deze mail de bijgevoegde staffel.
- Wijziging van de statuten: invoeren van een huishoudelijk reglement met als doel in de toekomst kleine aanpassingen eenvoudiger door te voeren. Bijvoorbeeld de bestuurslidtermijnen aanpassen bij geen opvolging.
- Goedkeuring van bestuursleden: Benoeming van Arjan Olsder als voorzitter en Luc Beumer als secretaris.
Bij deze e-mail zijn bijlagen toegevoegd die tijdens de ALV besproken zullen worden.
Mocht je niet aanwezig kunnen zijn, verzoeken wij je om uiterlijk 48 uur voor de vergadering via e-mail door te geven of je akkoord gaat met de bovengenoemde punten (per agendapunt). Antwoorden kunnen worden gestuurd door te reageren op de desbetreffende e-mail.
We ontvangen graag van iedereen een reactie of zij aanwezig zullen zijn en zo niet, hoe zij over de bovenstaande punten denken.
Verder zullen wij tijdens de ALV:
- Een update geven over de aangepaste subsidieaanvraag.
- De kascontrole door Maikel Wijnhoven en Wil Artz bespreken.
- Informeren over de status van de Solaris en Unity Agency.
Oproep voor nieuwe bestuursleden: We zijn op zoek naar enthousiaste ondernemers die willen bijdragen aan een sterker ondernemersklimaat in de brede Waalsprong.
Meer informatie hierover vind je in de bijlage in de verstuurde email.
Wij kijken ernaar uit jullie te zien op 8 mei!